Tash

27/1 2016

Permalink1
Idag fyller jag 30. Hur hände det? Och hur kan man vara 30 år och fortfarande inte kunna fatta galopp, rida en rund volt eller göra en korrekt halt? Jaja, det är bara att fortsätta träna och förhoppningsvis kan man lite mer om ytterligare 30 år. 
 
 
Snattis! 
 
Snatten fick nya skor häromdagen och fick lite ont av dom, så några timmar efter skoningen fick jag ta av skorna. Det var inte jättelätt, men med hjälp av Nadja så gick det bra tillslut. Jag skänkte en tacksam tanke till Mats, hovslagaren på K1 som jag var och tog tappskokompetensen hos. Han var helt galen, men väldigt bra. Dagen efter kom min hovslagare och satte på Snattis skorna igen, och vips så var hon frisk och kry.
 
 
Katten är fin i sina gyllene skor innan träning. 
 
 
Mol, världens bästa sol! Vi tävlade LC:2 förra helgen och det gick riktigt bra. Jag red lite fel väg och gjorde en annan klantig miss, men annars var det bra! Han är verkligen rolig att rida. Det är svårt, men kul! Fina, duktiga Molle <3
 
 
Lilla Fluff-Andy, nästa favorit kille. 
 
 
Min 30 års present från mig själv. Lilla bilen. Grållan heter hon.
 
 
En gullig bild på Twiggsan, bara för att hon är den absolut gulligaste som finns.
 
Jag har tagit ledigt från jobbet idag, och imorse bjöd Elsa mig på frukost på Gateau. Snart ska Elsas mamma bjuda mig på lunch och ikväll åker jag, Madde och Elsa på kryssning, Karlsson har ridit Kattis, så jag behöver inte åka till stallet alls idag. Fast jag kommer åka förbi en snabbis ikväll innan vi åker till båten och bara kolla läget. Kramas med Katten och pussa på Mol, Andy och Winnsan. Bästa som finns!
#1 - - Jane :

Super-grattis Natasha till dig (och Katten och Grållan) <3 <3 <3

Till top