Tash

Bilder från DIV III Hufvudsta

Permalink4
Fotografen även denna dag var Gabban Wallin. Hon var väl sådär. Det finns garanterat bättre. Och sämre. Men främst bättre. Faktiskt! fast jag är glad över att hon var med. Tror jag. Hon hade en påse nätkräm till mig. Sa hon. Hon kanske ljög. För inte fick jag några.



Carre redo för avfärd.



Många kommentarer på hovglittret och stjärnorna. Synd att det finns
så mycket avundsjuka i världen



Förklassen. Duktig häst. Dålig matte.



Ända hindret jag fick ett bra språng på i förklassen



Carre var en riktigt snäll häst och hjälpte matte



Inte en enda rivning på hela dagen! Världsmästar hästen!



Prisutdelning. Carre var på topp som vanligt. Små reste sig och sådär



Naturligtvis fick ingen sätta på honom rosetten så den fick Lydia snällt hålla



Lagklassen sista hindret i grunden. Rätt svår sväng. Jättefin häst!



Svåraste svängen för mig och Carre till detta hinder. Duktig häst igen!



Omhoppning 1.10. Min och Carres första 1.10 hoppning.

 

Första hindret i lag omhopp



Prisutdelning. Bara första laget fick komma in till häst ;(



Varför ser vi psykist störda ut? Är det dags för ärevarv och vi är rädda för att bli
ner ridna? Så kan det nog ha varit. Lydia måste köpa ny kavaj. Eller vi andra tre. Hade
varit finare om alla hade samma färg. Skärpning tjejer!

Ka-Ching
#1 - - LÖ:

Jag lovar att jag kommer ha min svarta kavaj på sista omgången! Det ser ju faktiskt riktigt sjukt ut, hellre en för stor i rätt färg än en för liten i fel färg med sjukt korta armar.

#2 - - Elsa:

Håller med, det ser HELT SJUKT UT!!! Hur tänkte ni egentligen, sånt där får ni ju checka innan. Jag är ingen banger, det är ni som ger sen och dålig info. Slutligen får jag säga att jag tycker att bilderna var fina. Tänk om Gabban blir ledsen...

#3 - - Jessica:

Såg sjukt fint ut!!

#4 - - Anonym:

hallå jag har också en blogg som heter tash så

Till top